دانلود پاورپوینت درباره E-Marketing . :: powerpoint

powerpoint

پــــــاورپــــــوینــــــــت

powerpoint

پــــــاورپــــــوینــــــــت

powerpoint
powerpoint
کلمات کلیدی

.

دانلود نمونه سوالات آزمون علمی کاربردی رشته برق صنعتی

پرسشنامه ابراز وجود (گمبریل و ریچی

1975).

نقش و وظایف مهندس ناظر بر اساس شرایط عمومی پیمان

دانلود مبانی نظری و پیشینه شهر دوستدار زن

پکیج (پروتکل) درمان شناختی رفتاری برای اختلال اضطراب اجتماعی

دانلود تحقیق با موضوع امنیت شبکه و وب رمزگذاری و رمزگشایی

تحقیق با موضوع کیفیت سرویس از دیدگاه برنامه های کاربردی تحت اینترنت

دانلود پروژه فروشگاه اینترنتی با PHP

دانلود آموزش ویدئویی کسب درامد از اینترنت

دانلود مبانی نظری و پیشینه اینترنت و نگرش فرهنگی روحانیون

دانلود کسب درآمد از اینترنت

دانلود درامد از طریق اینترنت

دانلود طراحی و پیاده سازی یک سایت اینترنتی دینامیک

دانلود تحقیق با موضوع تاثیر و اینترنت بر تحول بازارکار

دانلود تحقیق با موضوع تعریف شبکه جهانی اینترنت internet

دانلود تحقیق با موضوع فهرستنویسی صفحات وب و اینترنت

دانلود پاورپوینت کتاب آناتومی انسانی تالیف دکتر علی اصغر رواسی

پاورپوینت تحلیل طراحی باغ‌ موزه گیاهان دارویی کرج.

پاورپوینت بررسی مقدمه ای بر داده کاوی و اکتشاف دانش.

پاورپوینت آزمون اندریافت کودکان CAT.

تحقیق و پیشینه پژوهش نقش های سبک رهبری و فرهنگ سازمانی

دانلود مبانی نظری پیشرفت درسی

دانلود پاورپوینت نظریه رشد شناختی پیاژه

پاورپوینت شمع کوبی و انواع روش های آن

پلان فونداسیون

پلان تیر ریزی طبقات

جزئیات تمامی تیرها و ستونها

پاورپوینت آزمایش سینی قیر در 18 اسلاید

دانلود پاورپوینت درباره E-Marketing .

سه شنبه, ۱ بهمن ۱۳۹۸، ۰۷:۴۳ ب.ظ

دانلود پاورپوینت درباره E-Marketing

دانلود پاورپوینت بازاریابی الکترونیکی E-Marketing


مشخصات فایل

تعداد صفحات 13
حجم 359 کیلوبایت
فرمت فایل اصلی pptx
دسته بندی مدیریت


توضیحات کامل

دانلود پاورپوینت بازاریابی الکترونیکی E-Marketing  جهت رشته مدیریت در قالب 13 اسلاید و با فرمت pptx  بصورت کامل و جامع و با قابلیت ویرایش

 


بازاریابی الکترونیک عبارتست از به‌کارگیری کانال‌های الکترونیکی ارتباط با مشتریان به منظور نشر پیام‌های بازاریابی [۱].در همین ارتباط، بازاریابی اینترنتی اصطلاحی است که عموماً بدین معنی است: دستیابی به اهداف شرکت از طریق برآوردن و فراتر رفتن از نیازهای مشتریان به نحوی بهتر از رقبا با استفاده از فناوری‌های دیجیتالی اینترنت [۲]. بازاریابی اینترنتی عبارتست از فرایند ایجاد و حفظ روابط مفید متقابل با مشتریان از طریق فعالیت‌های اینترنتی به منظور تسهیل تبادل ایده‌ها کالاها و خدمات به نحوی که اهداف هر دو طرف را محقق سازد.[۳] این تعریف شامل بخش‌های زیر است: فرایند، ایجاد و حفظ روابط مفید متقابل با مشتریان، استفاده از اینترنت در انجام فعالیت‌های بازاریابی، مبادله، تحقق اهداف طرفین. همچنین بازاریابی آنلاین به شرکت‌های عضو شبکه‌های لجستیک بازاریابی که حاوی جریانی از اطلاعات کالاها خدمات، تجارب و پرداخت‌ها و اعتبارات می‌باشند اشاره دارد[۲].

 

 

 


فهرست مطالب
بازاریابی در عصر دیحیتال :
۱-روش های گران و پر هزینه ای هستند که شرکت های کوچک توانایی استفاده از آنهارا ندارند 
۲-روش هایی هستند بدون بازخورد آنی
نمونه هایی از ابزارها و روش های بازاریابی دیجیتال:

۱۰ مهارت:
۱-تحلیل داده
۲-تبلیغات پولی در شبکه های اجتماعی
۳-بازاریابی ایمیلی
۴-بازاریابی موتور های جستجو
بهینه کردن محتوای وبسایت برای جذب بازدید کنندگان
پرداخت به ازای کلیک در گوگل 


توضیحات بیشتر و دانلود



صدور پیش فاکتور، پرداخت آنلاین و دانلود

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی